انواع آلودگی های نما در نماشویی ساختمان
نوشته شده توسط : admin

آلودگی ها انواع مختلفی دارند اما چه آلودگی هایی باعث آسیب به نمای ساختمان می شوند و کار نماشویی ساختمان را دچار مشکل می کنند؟ باید گفت نماشویی ساختمان عملی است که  برای پاک کردن جرم و آلودگی که سطح ساختمان را فرا گرفته، صورت می گیرد. بدین منظور از مواد شوینده خاص و دستگاه های پیشرفته ای استفاده می شود، اما این آلودگی ها از کجا و از چه چیزهایی نشأت می گیرند؟ نوع آلودگی بسته به این که آن ساختمان در چه شهری قرار دارد و آن شهر چه میزان جمعیتی دارد و چه نوع فعالیت های کارخانه ای و شیمیایی در آن وجود دارد متفاوت خواهد بود. نماشویی ساختمان یکی از لزوماتی است که به بهتر شدن فضای شهری و منطقه ای کمک می کند که تأثیر مستقیم بر روان همه اهالی آن ساختمان و کل آن منطقه دارد. در شهر های بزرگ مثل پایتختها نوع آلودگی زیادتر است اما در شهر های کوچکی که کارخانه های زیادتری دارند نوع آلودگی ها بیشتر است مثلا در شهری مثل اهواز که در سال چندین بار گرد و غبار و بر روی نمای ساختمان ها می نشیند نماشویی ساختمان باید به تعداد دفعات زیادی نسب به شهر بزرگی مثل تهران انجام گیرد. ساختمان هایی که نزدیک اتوبان ها قرار دارند خیلی زود دچار آلودگی می شوند و جرم و سیاهی زودتر از دیگر ساختمان ها برایشان ایجاد می شود که این نیاز به نماشویی ساختمان را برای آن ها بیشتر می کند. شرکت کارویس با در نظر گرفتن میزان آلودگی بر سطح ساختمان هایی که در معرض آلودگی های زیادتری هستند با قرار دادن تعرفه ها و تخفیف هایی به این  نوع ساختمان ها به هر چه زیبا تر شدن سطح شهر کمک می کند.

 

در امر نماشویی ساختمان چه نوع آلودگی هایی مخرب هستند

کپک ها ی ساختمانی از نوع آلودگی هایی هستند که در فضاهای مرطوب رشد می کنند و باعث ایجاد بیماری هایی نیز می شوند توصیه ما به شما این است که اگر بر دیوار ساختمانتان کپکی وجود دارد زودتر کار نماشویی ساختمان خود را آغاز کنید زیرا کپک  ها  تأثیرات مخرب بر نمای شما دارند و نیز ممکن است باعث ایجاد بیماری برای اهالی آن ساختمان بشوند. از دیگر آلودگی ها می توان به باران های اسیدی اشاره کرد که بیشتر در شهر هایی که کارخانه جات پتروشیمی، صنعتی و غیره دارند اتفاق می افتد و اگر نماشویی ساختمان به موقع انجام نشود باعث از بین رفتن کل نما به مرور زمان می شود. نوع دیگر از آلودگی ها، آلودگی های طبیعی هستند مثل آتشفشان ها که در یک سری شهر های خاص وجود دارند و باعث ایجاد نوع ویژه ای از جرم ها می شود و نماشویی ساختمان را دچار مشکلاتی می کند که تنها توسط مواد شوینده قوی در نماشویی ساختمان این نوع آلودگی ها دفع می شوند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

انواع آلودگی های نما در نماشویی ساختمان





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: